Politica de retur - Mauri.ro

Portmoneu din piele CADOU la comenzi de peste 500 RON

Produsele achizitionate de pe magazinul online www.mauri.ro se pot returna in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor comandate.

Clientul se obliga sa notifice www.mauri.ro prin trimiterea cererii de retur/schimb prin e-mail disponibilă pe site – Formular Retur/Schimb. După completarea formularului veți primi automat un e-mail cu toate informațiile necesare in vederea finalizarii returului.

În caz contrar www.mauri.ro poate refuza coletul conform Ordonantei de Urgenta 34/2014 privind drepturile consumatorului Art. 9 Dreptul de retragere – “(1) Cu exceptia cazurilor prevazute la art. 16, consumatorul beneficiază de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fără a suporta alte costuri decât cele prevazute la art. 13 alin. (3) si la art. 14. (2) Fara a aduce atingere art. 10, perioada de retragere mentionata la alin. (1) expira în termen de 14 zile de la:

În ceea ce privește produsele realizate la comanda, după preferințele Clientului, acesta se face pe deplin responsabil de aspectul final al produsului, cat si de marimea comandata, www.mauri.ro garantand calitatea produsului respectiv.
*Nu se vor returna produsele care sunt realizate pe comanda la cererea clientului si se supun Ordonantei de Urgenta 34/2014 Privind drepturile consumatorului Art. 16– “Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevazut la art. 9-15 în ceea ce priveste contractele la distanta si contractele în afara spatiilor comerciale urmatoarele: c) furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;…”
*Conform Ordonantei de Urgenta 34/2014 Privind drepturile consumatorului Art. 4 definitia aplicata pentru aceste produse este „produse realizate conform specificatiilor clientului – orice produse care nu sunt prefabricate, realizate pe baza optiunilor individuale sau a deciziei clientului”
În cazul produsului realizat la Comanda, dupa specificatiile Clientului, care nu se potriveste ca marime, acesta poate fi inlocuit cu alt produs IDENTIC, insa alta marime.

Returnarea Produselor aflate la reducere/ lichidari de stoc/ Campanii transport gratuit

Produsele comandate ca fiind Lichidari de Stoc care au fost comandate si nu sunt potrivite ca marime pentru persoana care le-a comandat pot fi inlocuite ca marime numai in cazul in care clientul doreste sa le comande la pret intreg, altfel clientul va primii banii inapoi pe marimea comanda NU alta mărime in schimb.

In cazul in care clientul beneficiaza de transport gratuit in urma unei campanii de marketing aflate in desfasurare si produsul pe care l-a comandat este returnat iar clientul solicita returnarea banilor, FABULOUS JOY S.R.L. nu ofera transportul gratuit iar costurile de transport cat si taxa de ramburs in suma de 10 lei (in cazul comenzilor platite numerar la livrare/ramburs) vor fi scazute din suma pe care FABULOUS JOY S.R.L. trebuie sa o returneze cumparatorului. Costul de transport retinut poate fi verificat de catre cumparator in momentul plasarii comenzii si este in suma de 23 RON.

Produsele trebuie returnate în ambalajul original.

Produsele comandate de pe magazinul online www.mauri.ro NU pot fi returnate/inlocuite in urmatoarele cazuri:

Clientul trebuie sa precizeze in scris informatiile necesare pentru validarea Returului, dupa cum urmeaza:

Nota: Va rugam sa tineti cont de faptul ca pielea naturala 100% poate prezenta mici imperfectiuni sau variatii ale nuantei, iar aceastea NU pot fi considerata defecte.
Nota: Cheltuielile directe de returnare a produselor revin in sarcina clientului, conform Ordonantei de Urgenta 34/2014 Privind drepturile consumatorului Art. 14 Obligatiile consumatorului în cazul retragerii (2) Consumatorul suporta doar costurile directe legate de returnarea produselor ….. “. Coletele returnate cu plata expeditiei la destinatar (www.mauri.ro) nu vor fi ridicate.

RETURNAREA BANILOR/CONTRAVALORII PRODUSULUI

Conform Ordonantei de Urgenta 34/2014 Privind drepturile consumatorului Art.13 Obligatiile care revin profesionistului în cazul retragerii „Profesionistul ramburseaza toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea consumatorului, fara întârziere nejustificata si, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului.” www.mauri.ro se obliga sa ramburseze in termen de 14 zile banii aferenti produselor returnate, prin transfer bancar.
Restituirea banilor se face dupa primirea coletului returnat si constatarea respectarii detaliilor si conditiilor din sectiunea “Politica de Retur”.

ATENTIE!: NU se accepta coletele retur cu ramburs sau plata transportului la destinatar!
Suma inapoiata cat si conditiile de returnare NU includ cheltuielile de transport si taxele interbancare. Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acestei comenzi.

Aceste dispozitii se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta. Clientul nu are dreptul sa opteze decat o singura data pentru returnarea unui produs in conditiile art 4 alin.1 lit b) din O.G. 130/2000. In toate cazurile returnarii/inlocuirii produselor ca urmare a renuntarii la cumparare, costurile de returnare/inlocuire sunt suportate de catre client. Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz.